Category: Auto

Degvielas cenas kāpj arvien straujāk, līdz ar to, personīgā auto vadīšana kļūst arvien nepieejamāka. Auto ražotāji gan cītīgi strādā pie tā, lai spētu saražot arvien ekonomiskākus auto un mazinātu degvielas cenu kāpuma ietekmi un auto industriju, taču patiesībā degvielas patēriņš daudz vairāk ir atkarīgs no paša vadītāja rīcības nevis automašīnas. Kā tad autovadītāji var mazināt degvielas patēriņu un savu braucienu padarīt daudz lētāku un videi draudzīgāku? Ieskatu sniedz http://kredit247.com.ua/.

1. Izvēlieties pareizu pārnesumu
Ļoti daudz ko degvielas ekonomijā izsaka tieši piemērota pārnesuma izvēle. Pārnesumu vajadzētu mainīt tiklīdz dzinējs ir sasniedzis 2 000 apgriezienus minūtē. Tiklīdz tahometrs rāda vairāk kā 2 000 apgriezienus, ātrums jānomaina uz lielāku, pat tad, ja zināms, ka drīz vien to būs jāmaina atpakaļ, jo nāksies samazināt braukšanas ātrumu vai veikt kādu manevru. Precīzi pateikt kādu pārnesumu izvēlēties pie noteikta braukšanas ātruma nav iespējams, jo katram auto pārnesumu kārba ir citādāka. Jaunajiem auto pat ir pārnesumkārba ar sešiem un pat septiņiem ātrumiem, lai braukšanu padarītu īpaši ekonomisku arī pie lielākiem ātrumiem.

2. Brauciet vienmērīgi
Otrais zelta likums ir vienmērīga braukšana bez straujas uzsākšanas, bremzēšanas un manevru veikšanas. Visas šīs minētās darbības ievērojami palielina degvielas patēriņu. Ar auto ir jābrauc plūstoši un vienmērīgi, jau laicīgi izplānojot katru manevru, lai varētu nodrošināt pakāpenisku tā veikšanu. Parasti sākumā jaunajiem braucējiem ir grūti to apgūt, taču ar laiku, rodoties braukšanas pieredzei šis sliktais ieradums izzūd.

3. Nevadājiet līdzi neko lieku
Lielāks svars nozīmē lielāku degvielas patēriņu. Ir aprēķināts, ka viens kilograms bagāžas samazina automobiļa nobraucamo distanci par vienu kilometru, ja degvielas tvertne ir pina. Tātad, ja izvāksiet mantas, kas sver 10 kg, ar to pašu degvielas daudzumu varēsiet nobraukt par 10 km vairāk. Tāpēc, izvāciet visas liekās mantas gan no salona, gan bagāžas nodalījuma. Nevadājiet līdzi cisu savu iedzīvi un nekrājiet savā auto atkritumus. Tas braukšanu padarīs ne vien ievērojami ekonomiskāku, bet arī ērtāku un patīkamāku.

4. Pievērsiet uzmanību riepu stāvoklim
Daudzi pat nenojauš, ka arī riepu stāvoklis ver ievērojami ietekmēt braukšanas ekonomiju. Tas darbojas pavisam vienkārši – riepas ietekmē rites pretestību. Riepas ar zemu rites pretestību patērē mazāk degvielas, bet ar augstu pretestību vairāk. Jaunām, nenolietotām riepām ar pietiekamu protektora dziļumu rites pretestība ir zema un līdz ar to degvielas patēriņš arī ir zemāks. Nolietotām riepām rites pretestība ir liela un arī degviela tiek patērēta vairāk. Tomēr rites pretestību ietekmē arī citi faktori, piemēram, gaisa spiediens riepās. Ja riepas būs pustukšas, pretestība būs liela un jau atkal degvielas patēriņš pieaugs. Ja domājat, ka riepas neko daudz mainīt nevar, jūs maldāties. Pareiza riepu izvēle var ietekmēt benzīna patēriņu līdz pat 20% (сравнительные таблицы).

Ja esat jauna auto meklējumos un savu izvēli jau esat samazinājis līdz dažiem spēkratiem, kas atbilst jūsu vēlmēm, nākamais svarīgais solis ir šo auto testēšana. Šādā veidā jums būs iespēja pārliecināties par to, vai auto tiešām ir jums piemērots un vai tā sniegums atbilst tam, ko cerat sagaidīt no sava auto. Testa brauciena laikā ir jāpaspēj novērtēt ļoti daudz dažādas lietas, kas saistītas ar konkrēto auto, tāpēc ir laikus jāsaprot, kam un kāpēc vajadzētu pievērst uzmanību testa brauciena laikā. Lai atvieglotu jums šo uzdevumu, esam apkopojuši svarīgākos faktorus, par ko jāpārliecinās veicot testa braucienu (сравнить предложения).

1. Auto ārējais un iekšējais izskats
Kaut arī tieši auto izskats nereti ir primārais kritērijs, pēc kā vispār tiek izvēlēts auto, veicot testa braucienu tam ir jāpievērš īpaši liela uzmanība. Šeit nav runa par to vien, vai auto atbilst jūsu gaumei, bet arī par dažādiem vizuāliem defektiem un nopietnākām problēmām, ko var pamanīt jau no auto apskates vien. Noteikti izpētiet, kāds ir auto krāsojums, vai auto jau ir sācis rūsēt, vai tas ir ticis pārkrāsots, vai interjera apdare ir jauna vai nolietota utt. Pievērsiet uzmanību pat vissīkākajām detaļām, lai pēc tam nebūtu jāpiedzīvo vilšanās.

2. Vadāmība un braukšana
Noteikti jāpārbauda to, kāda ir vadāmība. Lai to paveiktu, vajadzētu izplānot testa braucienu pa dažāda veida ceļiem un arī intensīvā satiksmē. Reizēm auto var būt, piemēram, ļoti piemēroti braukšanai pa lielceļiem vai trasēm, taču grūti vadāmi pilsētās, jo sliktā stūres vadāmība neļauj veiksmīgi izpildīt visus vajadzīgos manevrus. Noteikti paliecinieties arī par to, vai spējat veiksmīgi iekļauties satiksmē, kā darbojas bremzes, kāda ir amortizācija un kā vispār jūtaties vadot šo auto. Ja jums nav liela pieredze autovadīšanā un īsti pat nezināt, kādai jābūt vadāmībai un pārējiem aspektiem, noteikti izmēģiniet vairākus auto pirms pieņemat lēmumu.

3. Drošība
Brauciena laikā noteikti jāpievērš uzmanība dažādiem faktoriem, kas saistīti ar auto drošību. Pirmkārt, pārbaudiet kā darbojas drošības jostas, pirms braukšanas strauji paliecoties uz priekšu. Tad varēsiet novērtēt, cik labi tās nofiksējas. Vēl izpētiet, vai auto ir aprīkots ar drošības spilveniem un noteikti noskaidrojiet visu par tiem. Tāpat pie drošības aspektiem pieder arī tas, cik ērti jūs varat lietot aizmugures un sānskata spoguļus. Pārliecinieties, vai aklais punkts nav pārāk liels un vai visu varat redzēt brauciena laikā. Noteikti pārbaudiet arī vai ērti varat izspiest visus pedāļus un veikt visas pārējās nepieciešamās darbības.

4. Komforts
Svarīga nianse ir arī komforts. Īpaši tad, ja veiksiet garākus braucienus, svarīgi ir saprast, vai vadot auto jūs neizjūtat nekādu diskomfortu. Vai jums nenogurst rokas un kājas? Vai jums nesāp mugura vai spranda? Vai ērti varat veikt visas nepieciešamās darbības pārāk nenopūloties? Ja kaut kas jums traucē testa brauciena laikā, visticamāk, braucot garākas distances šis traucēklis izpaudīsies vēl spēcīgāk. Tieši tāpēc, ir būtiski veikt pietiekoši garu testa braucienu, nevis vienu aplīti ap auto tirgotavu.

5. Dažādas novirzes no normas
Visbeidzot, ir jāpievērš pastiprināta uzmanība dažādām novirzēm, piemēram, dīvainām skāņām, smakām vai uzkrītošām neatbilstībām. Tās parasti pamanīt ir visai viegli, taču, lai pielūkojiet, lai netiktu izmantots nekas, kas traucētu tās pamanīt. Piemēram, testa brauciena laikā neslēdziet iekšā radio, lai sadzirdētu iespējamās skaņas un nelietojiet spēcīgas smaržas, lai saostu nepatīkamas smakas, kas var norādīt uz auto bojājumiem. Ja pamanāt kaut ko neatbilstošu, noteikti nepērciet auto, pirms pats neesat noskaidrojis, kas to rada.

Informācija iegūta no www.fixdengi.com.

Mūžīgais jautājums, iegādājoties jaunu auto ir – pirkt jaunu vai lietotu? Atbildi uz to cenšas rast ļoti daudzi, bet vienas kopīgas atbildes uz to nav. No vienas puses jauni auto ir krietni vien dārgāki nekā lietoti, bet no otras puses jauns auto ir labāks ļoti daudzu iemeslu dēļ. Lai rastu atbildi, kas tad īsti ir labāk, izvērtēsim gan jaunu, gan lietotu auto iegādes priekšrocības un trūkumus.

Jaunas automašīna lielākā priekšrocība noteikti ir garantija. Tāpat kā jebkurai jaunai precei, arī jaunām automašīnām prasti tiek piešķirta divu gadu garantija. Dažu automašīnu ražotāji pat piedāvā trīs un vairāk gadu garantiju plus vēl papildus apkopes servisu pirmajos lietošanas gados. Tas nozīmē, ka auto uzturēšana, vismaz sākumā, jauna auto īpašniekam izmaksās ievērojami mazāk nekā lietota auto īpašniekam, jo ne par remontiem ne apkopi nebūs jāmaksā pašam, turklāt, pērkot jaunu auto, jūs varat būt drošs, ka tirgotājs necenšas slēpt kādus grūti pamanāmus bojājumus vai defektus.

Tāpat, pērkot jaunu auto, iespēja, ka tas bieži plīsīs arī pati par sevi ir zemāka. Visi auto agri vai vēlu plīst, bojājas un nolietojas, jo tās ir preces, kas tiek lietotas intensīvi un ilglaicīgi. Lietotu auto īpašniekiem ir jārēķinās ar to, ka jau sākumā auto varētu plīst. Protams, pirms lietota auto iegādes ir iespējams noteikt tās tehnisko stāvokli, taču izpētīt pilnīgi visu tāpat nav iespējams. Pērkot jaunu auto jūs varētu gan ietaupīt naudu, gan laiku, izvairoties no tūlītējiem remontiem.

Vēl pie jauna auto priekšrocībām noteikti jāmin iespēja izvēlēties dažādus auto pielāgojumus, piemēram, krāsu, apdari utt. Lietot auto parasti tiek izvēlēti izskatot dažādus piedāvājumu un pieņemot sev piemērotāko, bet jaunus auto iegādājas salonā, kur iespējams pasūtīt tieši tādu auto, kādu vēlaties.

Pie jauna auto iegādes lielākajiem mīnusiem pamatā jāmin divas lietas – augstā cena un straujais cenu kritums. Jauni auto maksā patiešām daudz dārgāk nekā lietoti. Kā jau jebkurai precei, arī automašīnām cena ievērojami nokrītas jau brīdī, kad tā pirmo reizi tiek izmantota. Arī pēc tam, cenu kritums jauniem auto ir ļoti straujš. Jau viena gada laikā auto vērtība var nokrist par 30%. Pēc tam, nākamo četru gadu laikā tā var samazināties jau uz pusi. Pēc tam, auto vērtība krīt daudz vienmērīgāk, līdz ar to, pērkot vismaz četrus gadus vecu auto, ir iespējams ietaupīt to vēlāk pārdodot.

No tā varam secināt, ka jaunu auto ir izdevīgi pirkt tad, ja tas paredzēts ilglaicīgai lietošanai un ja potenciālais pircējs ir gatavs maksāt vairāk par kvalitāti, dažādām papildus iespējām un ieguvumu ilgtermiņā. Lietoti auto, savukārt, ir labs variants tiem pircējiem, kas vēlas iegādāties auto par zemāku cenu. Katram ir jāizvērtē savas iespējas un vajadzības, lai varētu izdarīt izvēli par labu kādam no šiem variantiem. Vien jāpiebilst, ka pērkot lietotu auto būtu ieteicams pievērst lielāku uzmanību tā tehniskajam stāvoklim un noskaidrot visu par auto lietošanas vēsturi, pārbaudot to pēc šasijas numura, nevis akli uzticoties tirgotājam.

Raksts tapis sadarbībā ar Imprumutacum.ro.

Automašīnas, kā jau jebkuras preces, ar laiku nolietojas. Tām pamazām rodas dažādi bojājumi, kas auto sniegumam nekādā ziņā netraucē, taču, kas pamazām bojā auto arvien vairāk. Ja šie sīkie bojājumi tiek savlaicīgi novērsti, auto vienmēr ir darba kārtībā un tam principā nevar veidoties nekādi nopietnāki defekti. Tieši tāpēc, ir tik svarīgi regulāri sekot līdzi sava auto stāvoklim un savlaicīgi labot pat vissīkākās lietas, kas automašīnai nodara kādu ļaunumu. Šeit būs daži piemēri, kam vajadzētu pievērst īpaši lielu uzmanību.

Gaisa filtru nomaiņa
Tikai retais auto īpašnieks maina gaisa filtrus pietiekoši bieži. Parasti tie tiek nomainīti vien tad, ja auto ir jāveic kādi nopietnāki remontdarbi un servisā piedāvā šādu pakalpojumu. Patiesībā gaisa filtrus vajadzētu mainīt vismaz reizi gadā vai ik pēc nobrauktiem 12 000 kilometru. Gaisa filtru nomaiņa nav nedz dārga nedz sarežģīta. To katrs auto īpašnieks var paveikt pats, taču ieguvums no tā ir ļoti nozīmīgs. Gaisa filtri nodrošina normālu degvielas degšanu. Ja tie netiek mainīti, tie var pilnībā aizsērēt, kas ne vien padarīs jūsu auto mazāk ekonomisku, bet arī var novest pie pilnīgas dzinēja darbības apstāšanās.

Vējstiklu slotiņu nomaiņa
Tāpat kā gaisa filtrus, arī vējstiklu tīrītājus regulāri mainīt grib vien retais. Parasti auto īpašnieki uzskata, ka vējstiklu slotiņu maiņa nav nepieciešam, jo tās nekādā veidā neietekmē auto kopējo sniegumu un darbību. Respektīvi, beigtas vējstiklu slotiņas, neko ļaunu automašīnai nevar nodarīt. Tiesa, tas neietekmēs dzinēju vai kādas auto mehāniskās daļas, taču tas var sabojāt auto vējstiklu līdz tādam līmenim, ka to nāksies pilnībā nomainīt un tas nebūs lēti. Ja regulāri lietosiet sabojātas vējstiklu slotiņas, tad rēķinieties ar to, ka jūsu auto vējstikls cietīs.

Šķidrumu un eļļas nomaiņa
Šķidruma un eļļas līmenim savā auto seko līdzi jau ievērojami lielāks auto īpašnieku skaits, taču, tik un tā, arī šis ir darbiņš, ko daudzi veic nelabprāt, taču tas ir ļoti nozīmīgi. Piemēram, eļļas maiņa ir ļoti nozīmīga auto dzinēja uzturēšanai labā tehniskā stāvoklī. Eļļu automašīnā vajadzētu mainīt vismaz reizi gadā, vai arī tad, ja ir kāda īpaša vajadzība to darīt biežāk. Bremžu šķidrumu ir ļoti būtiski mainīt, lai nodrošinātu pareizu bremžu darbību un mazinātu to nolietošanos. Bremžu šķidrumu var mainīt arī tikai reizi divos. Dzesēšanas šķidruma līmenim ir jāseko līdzi, lai nodrošinātu vispārēju auto darbību un nebojātu dzinēju. To jāmaina reizi piecos gados.

Mazgāšana un krāsas aizsardzība
Daudzi braukā apkārt ar netīriem auto, jo īsti neizprot mazgāšanas nozīmi. Tiek uzskatīts, ka tam ir tikai estētiska nozīme, proti, auto jāmazgā, lai tas labi izskatītos, taču tā nav. Auto nemazgāšana noved pie tipiskākās auto problēmas – rūsēšanas. Tas ir auto beigu sākums, jo rūsa ļoti ātri izplatās. Tā pamazām saēd visas auto daļas un ir jāsāk domāt par jauna transportlīdzekļa iegādi. Lai no tā izvairītos, vai vismaz šo procesu ievērojami attālinātu, auto regulāri ir jāmazgā, jo īpaši ziemas periodā, kad uz ceļiem tiek kaisīts sāls. Tāpat ir jāpiedomā par papildus krāsas aizsardzību, piemēram, vaska izmatošanu.

Mūsdienu auto darbojas ļoti klusu. Automašīna, kurai viss ir kārtībā un nav nekādu tehnisku problēmu darbosies tik klusu, ka knapi to dzirdēsiet. Tas nozīmē, ka kādas netipiskas skaņas pamanīt ir visai viegli un tās pavisam noteikti nevajadzētu ignorēt. Vienalga, vai dzirdat dīvainas skaņas zem auto motora pārsega vai jebkuras citas vietas, tam vajadzētu pievērst uzmanību. Lai atvieglotu jūsu uzdevumu un ļautu jums saprast, cik nopietni varētu būt bojājumi un kā vajadzētu rīkoties, šeit būs daži piemēri skaņām, kas varētu nākt no jūsu auto.

Klauvēšana dzinējā visticamāk nozīmē, ka izmantojat nepiemērotu degvielu savam auto. Tā ir problēma, ko var viegli novērst, taču tā var izraisīt visai postošas sekas. Ja izmantosiet zemākas kvalitātes degvielu automašīnā, kas pieprasa degvielu ar augstāku oktāna skaitli, tiks traucēta aizdedzes sveču darbība. Tas novedīs pie neprognozējamas virzuļu pārvietošanās, kas arī radīs dīvainās klauvējošās skaņas. Lai to novērstu, pietiks vien ar pareizās degvielas izmantošanu.

Klikšķoša skaņa zem motora pārsega parasti liecina par to, ka eļļas līmenis ir pārāk zems. Tā nav nopietna problēma, kuru ir viegli novērst, ja to laikus pamanāt. Vien jāpārbauda eļļas līmenis un, ja tas ir pārāk zems, jānomaina eļļu, tomēr, atsevišķos gadījumos tas ver liecināt arī par nopietnākām problēmām. Ja pēc eļļas līmeņa pārbaudes konstatējat, ka tas ir labs, problēma varētu būt eļļas spiediena zudumā kaut kur auto sistēmā. Iespējams tas nozīmē, ka kaut kas bloķē eļļas cirkulāciju, piemēram uzkrājušies sodrēji. Arī tad jāmaina eļļa. Vēl šī skaņa varētu liecināt arī par vārstu mehānisma bojājumiem, kas jau ir daudz nopietnāka problēma, ko nāksies labot autoservisā.

Rūcoša skaņa, kas ir īpaši izteikta pie paātrinājuma nozīmē, ka dzinējs darbojas pastiprināti, bet iemesli tam var būt dažādi. Visbiežāk tas liecina par problēmām ar izpūtēju. Tāpat problēmas var būt arī ar pārnesumkārbu. Ja jūsu auto ir automātiskā pārnesumkārba, tad droši vien ir problēmas ar pareizu ātrumu maiņu mehānisku bojājumu dēļ. Lai kādas arī nebūtu cēlonis, šo problēmu risināšana būs visai dārga un laikietilpīga, tāpēc, uzreiz kā izdzirdat rūcošu skaņu, nogādājiet savu auto servisā.

Pūšanai līdzīga skaņa nozīmē, ka ir problēmas ar ventilatoru. Visticamāk tas nozīmē, ka ir bojāta ventilatora josta auto dzinējā. Labā ziņa ir tā, ka šīs jostas nomaiņa ir vienkārša, ātra un arī ne pārāk dārga. Sliktā ziņa ir tā, ka pret šo bojājumu nedrīkst attiekties pavirši un labojumi ir jāveic ar steigu. Ventilatora uzdevums ir atvēsināt dzinēju un nodrošināt tā normālu darbību. Ja ventilators ilglaicīgi darbojas nepilnvērtīgi, var rasties nopietni dzinēja bojājumi, kuru labošana būs ļoti sarežģīta.

Švīkstoša skaņa bremzējot visticamāk liecina par nolietotiem bremžu klučiem. Šo skaņu rada metāla berzēšanās pret metālu. Tad nu ir jādodas uz auto servisu, lai bremžu klučus nomainītu. Ja tas laicīgi tiks izdarīts, nekādu nopietnu seku nebūs, vien nāksies izdot maliet naudas par veiktajiem remontdarbiem, bet ja šo skaņu ignorēsiet un neko nedarīsiet, tas ver beigties viesi bēdīgi. Bremžu darbība ir ļoti būtiska, lai vispār auto varētu lietot un ja bremzes darbosies nepilnvērtīgi, tas apdraudēs autovadītāja un citu ceļu satiksmes dalībnieku drošību.

Pērkot auto, vienmēr svarīgi ir atrast spēkratu, kas ne vien labi kalpos un būs atbilstošs pircēja personībai un vajadzībām, bet arī kura cena būs adekvāta tā kvalitātei. Parasti pircēji vairāk uzticas tieši populārāko marku automašīnām, par kurām dzirdēts daudz laba, bet patiesība ir tāda, ka tieši ļoti daudzi zināmi auto ir vieni no vispārvērtētākajiem tirgū. Paši auto ražotāji uztaisa sev iespaidīgu reklāmu, kas pamudina daudzus šos auto iegādāties, taču beigās vairums auto īpašnieku ir vīlušies. Kuras tad šobrīd ir vispārvērtētākās automašīnas, kas maksā daudz vairāk nekā tās patiesībā ir vērtas?

Bugatti Veyron
To, ka daudzi sporta auto ir krietni vien pārvērtēt un, ka patiesībā tie nav nemaz tik lieliski auto, zina teju visi, bet Bugatti Veyron ir īpašs gadījums. Oriģinālais Veyron nudien bija iespaidīga auto. Tam bija 8 litru W16 dzinējs un 1 000 zirgspēku, bet Bugatti netur tam līdzi. Ja neskaista auto ātrumu, tad tam nav pilnīgi nekā cita, ko piedāvāt. Lielākais auto mīnuss ir tieši tā izmērs, nepiemērotie gabarīti un grūtā vadāmība. Ja vēlaties ātru auto, ar ko tikai braukt taisni uz priekšu, tad Bugatti Veyron jums derēs, bet ja tiešām vēlaties pilnvērtīgi izbaudīt katru braucienu, izvēlieties kādu labāku sporta auto.

Subaru BRZ
Subaru ir radījis vairākus tiešām iespaidīgus auto, turklāt parasti to cena ir pat ļoti adekvāta tam, ko auto spēj piedāvāt, tomēr BRZ ir izņēmums. Šis auto tika radīts kā lētā gala sporta auto. Tam ir 197 zirgspēku jauda, aizmugurējā piedziņa un salīdzinoši viegla šasija, taču ar to nepietiek, lai auto varētu tikt pieskaitīts pie īstiem spora auto. Daudzi, kas ar to braukuši atzīst, ka jauda ir nepietiekama un ka kopumā viņi ar auto sniegumu nav apmierināti.

Toyota Prius
Toyota Prius vienmēr ir izcēlies uz citu auto fona. Tie bija hibrīdauto, tāpēc Toyota Prius uzreiz ieguva videi draudzīgākā auto zīmolu. Visi, kas brauc ar Prius automātiski tiek uzskatīti par atbildīgiem, ekoloģiska dzīvesveida piekritējiem. Tā arī Prius iemantoja neiedomājami lielu popularitāti, tomēr patiesībā nemaz tik ekoloģiski šie auto nav. Pirmkārt, tiem tāpat ir arī parastais ar degvielu darbināmais dzinējs un otrkārt, auto baterijas sastāvā ir niķelis, kas ir videi ļoti nedraudzīgs elements. Ja pērkat Prius tikai tāpēc, ka vēlaties palīdzēt apkārtējai videi, labāk izskatiet arī citas opcijas.

Volkswagen Beetle
Volkswagen Beetle vienmēr ir bijusi viena no pirktākajām automašīnām, galvenokārt tā dizaina dēļ. Šis auto ir kļuvis gandrīz vai par tādu kā simbolu, ko tas bieži attēlots filmās un izveidojis sev jaukā, piemīlīgā auto tēlu. Tomēr, kas vēl šim auto ir ko piedāvāt, ja neskaita interesanto dizainu? Īsti nekas. Tas ir parasts vidus klases auto, kas ne ar ko neizceļas. Vēl jo vairāk, tas nav nedz īpaši ekonomisks, nedz ērts, nedz arī kādā citā ziņā veiksmīgs. Ja viss, ko gribat no sava auto ir interesants dizains un esat gatava par to maksāt, tad Beetle jums derēs, bet citādāk, labāk apsveriet iegādāties kādu labāku auto.

Chevy Volt
Chevy Volt kopumā nav slikts auto. Ne velti tas ir viens no General Motors lielākajiem lepnumiem. Tā pat kā Prius arī Chevy Volt ir dabai draudzīgs hibrīdauto, bet tas patiešām ir ekoloģisks un tā radīto oglekļa dioksīda izmešu daudzums ir krietni zemāks nekā vairumam citu hibrīdauto, tomēr tas ir arī ļoti dārgs. Chevy Volt sākumā tika tik ļoti izlielīts, ka bija teju neiespējami attaisnot uz to liktās cerības. Tā nu daudzi, kas šo auto iegādājās bija vīlušies un nu jau auto ir zaudējis savu milzīgo popularitāti.